piątek, 18 kwietnia 2014

Nasz wspólny sukces?

14 marca napisałem bardzo krytyczny artykuł, w którym oskarżałem opolskie ZOO o wykorzystywanie formuły wolontariatu. Co mnie zdziwiło, a jednocześnie sprawiło mi radość, cieszył się on bardzo dużą aprobatą czytelników, czyli Was. Zrozumieliście mój pokrętny przekaz, a jednocześnie podzielaliście moje zdanie.

Od wczoraj zastanawia mnie jedna rzecz. Mianowicie...

MMOpole pojawiła się kolejna informacja o dalszych poszukiwaniach wolontariuszy przez ogród zoologiczny.

Nie wiem czy to moja zasługa, może opolskie ZOO dzięki Waszym opiniom i dyskusji na facebooku coś zrozumiało, ale we wczorajszej gazecie czytamy :

"Zoo szuka też wolontariuszy, którzy w trakcie długiego weekendu majowego pomogą odwiedzającym skanować bilety za pomocą elektronicznych bramek. W zamian ogród oferuje całoroczne wejściówki."

Można? Można !!

1 komentarz:

  1. Wejściówki od początku były oferowane. Może GW pominęła te informacje, ale inne media o tym mówiły.

    OdpowiedzUsuń