środa, 30 lipca 2014

Godne zakończenie pobytu!

Jest to moja ostatnia relacja z Warszawy. Już jutro wracam do Opola i jednocześnie wracam do poprzedniego formatu bloga.

Kilka słów na koniec
Sądzę, że udało mi się wykorzystać ten pobyt. Nie straciłem tu czasu, ani swojej szansy. Jak mówili mi kilkukrotnie redakcyjni koledzy i koleżanki, nie każdemu stażyście uda się puścić swój artykuł. Przyjeżdżając tutaj myślałem, że głównie będę pomagał starszym w fachu dziennikarzom. To też oczywiście robiłem, ale najwięcej czasu spędziłem nad swoim własnym tekstem. Jest on już w POLITYCE. Tutaj należą się słowa podziękowania Pani redaktor Edycie Gietce, która podsunęła mi pomysł i temat. Bardzo jestem jej za to wdzięczny.  
Jest też tekst Marcina Kołodziejczyka, przy którym również widnieje moje nazwisko, miałem przy nim swój udział. Współpraca z Marcinem była koleżeńska i równa, chapeau bas.


Do zobaczenia już niedługo w Opolu!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz