środa, 24 września 2014

#HymnDlaOdry coraz bliżej

Pięć dni temu napisałem list otwarty do władz Odry Opole z apelem o nadanie klubowi hymnu. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się aż tak pozytywnego odbioru ze strony mieszkańców, kibiców, polityków i dziennikarzy.
Zewsząd spływają do mnie słowa uznania i wsparcia mówiące o trafionym pomyśle. List jest jednym z najbardziej poczytnych artykułów na mojej stronie. 

24opole.pl
Mój pomysł utworzenia hymnu dla Odry poparli kandydaci na Prezydenta Opola: Marcin Ociepa, Tomasz Garbowski, Arkadiusz Wiśniewski. Dostałem wsparcie także od Tomasza Kwiatka - redaktora Niezależnej Gazety Opolskiej, Tomasza Gabora - sołtysa Brzezia, radnego Powiatu Opolskiego, Wojtka Parande - gitarzysty opolskiego zespołu "Parande", Adama Pieszczuka - radnego Opola, Łukasza Żygadły - dziennikarza wpolityce.pl/ opolskapolityka.pl, Sebastiana Bergiela - historia-odry.opole.pl

Cieszę się także z pierwszej reakcji samej Odry. Na fanpage'u można znaleźć mój list, pod którym trwa obecnie dyskusja. Świadczy to o tym, że list dotarł, a być może lada dzień kierownictwo klubu na niego odpowie.

Miło mi również, że pan Maciej Nowak zainteresował się tematem i dzisiaj mogłem wystąpić w Drugiej Kawie na portalu 24opole.pl.

Ciąg dalszy na pewno nastąpi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz