poniedziałek, 23 marca 2015

Opole wydarzeniami stoi!

Niesamowite, jak wielu jest ludzi z pasją i zapałem do działania w Opolu. W Opolu! Mieście, z którego część ludzi woli wyjechać, nie widząc tutaj swojego miejsca. W mieście, które jest między dwoma centrami, jakimi są Katowice i Wrocław!

Wspaniale określił to mój znajomy, Michał Kosel. "Nie chce wyjeżdżać, tam gdzie jest łatwo i wszystko już jest. Chcę to stworzyć w Opolu, aby tutaj mieć możliwości." Te genialne i proste słowa oddają podejście części opolskich aktywistów! Co więcej, on sam kręci świetne etiudy filmowe i prowadzi własny biznes z narzeczoną.

Opolscy Podróżnicy tworzą swój pierwszy Festiwal, w którym można posłuchać niezwykłych prelekcji i dodatkowo poznać choćby tajniki parzenia Yerba Mate. Sam zamierzam pójść na taki wykład, gdyż jestem smakoszem tegoż napoju.

Nie wspominając o Opolskich Śpiewankach, które cyklicznie, co miesiąc odbywają się w naszym mieście!

Jedziemy dalej!

Fabryka Inspiracji organizuje dzisiaj w Miejskiej Bibliotece spotkanie ze Szczepanem Twardochem, znanym i cenionym pisarzem. Jest to Laureat "Paszportu Polityki" i autor genialnej powieści "Morfina". Pozycja obowiązkowa!

Miłosz Bogdanowicz, mój kolega ze studiów, który udzielił mi wywiadu do cyklu "Ciekawi Ludzie, Ciekawe Opole" prowadzi własną fundację "Muzyczna Paka dla Dzieciaka". Może w tej chwili ma lekki przestój, ale sam fakt sterowania tak poważną instytucją wzbudza respekt.

Niezwykle inspirujący i motywujący do działania jest widok młodych i aktywnych ludzi. A znając
życie, zapewne wspomniałem tylko o niektórych...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz